Naczelną zasadą wszystkich działań podejmowanych przez Osoby Zatrudnione w Ośrodku Przystanku na Wsparcie jest działanie dla dobra Dziecka i w jego najlepszym interesie. Osoby Zatrudnione traktują Dziecko z szacunkiem oraz uwzględnieniem jego potrzeb. Niedopuszczalne jest stosowanie przez Osoby Zatrudnione wobec Dziecka przemocy w jakiejkolwiek formie. Osoby Zatrudnione realizując te cele, działają w ramach obowiązującego prawa, przepisów wewnętrznych oraz swoich kompetencji.
Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi terapeutyczne jest: Karolina Sender prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Wolna Droga, ul. Królowej Jadwigi 248, 30-218 Kraków, NIP: 6783016551, adres e-mail: hello@przystaneknawsparcie.pl, telefon: +48 530 453 666
Usługi realizowane są głównie stacjonarnie w siedzibie gabinetu.
W wyjątkowych i uzasadnionych sytuacjach możliwe jest spotkanie online – wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu.
Terminy konsultacji i sesji terapeutycznych umawiane są przez system rezerwacyjny Amelia osadzony na stronie internetowej lub bezpośrednio z terapeutką.
Oferowane są usługi: indywidualne konsultacje psychologiczne, psychoterapia, zajęcia grupowe oraz inne formy wsparcia psychologicznego, a także organizacje półkolonii o którym mowa w §9.
Pierwsza konsultacja ma charakter wstępny i służy rozpoznaniu potrzeb klienta oraz przedstawieniu warunków współpracy.
Osoby małoletnie mogą skorzystać z usług wyłącznie w obecności oboje opiekunów prawnych podczas pierwszego spotkania.
Dalsze sesje mogą odbywać się z udziałem samego małoletniego – po wyrażeniu pisemnej zgody przez opiekunów.
Zawarcie umowy na świadczenie usług następuje z chwilą opłacenia zarezerwowanego terminu lub wyraźnego potwierdzenia udziału (jeśli ustalono inną formę płatności).
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. Wyjątkiem są sytuacje, w których usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą klienta przed upływem terminu odstąpienia.
Każda pierwsza sesja musi być opłacona z góry najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem.
Opłata za kolejne spotkania odbywa się na bieżąco, bez konieczności przedpłat, chyba że ustalono inaczej.
Dostępne metody płatności:
karta płatnicza,
BLIK,
tradycyjny przelew bankowy
przelewy online
Podmiotem świadczącycm obsługę płatności online jest Autopay S.A.
Dane do przelewu bankowego:
Karolina Sender Wolna Droga
Numer konta: 47 1140 2004 0000 3802 7835 1877
Tytuł przelewu: data oraz godzina spotkania
Na życzenie klienta wystawiana jest faktura – elektronicznie lub papierowo.
Spotkanie można odwołać lub przełożyć najpóźniej na 24 godziny przed jego terminem – bez żadnych opłat.
Nie obowiązuje limit liczby przełożeń, o ile każdorazowo zachowany zostanie powyższy termin.
Odwołanie spotkania później niż 24 godziny przed terminem może skutkować naliczeniem opłaty za nieodbytą sesję – decyzja podejmowana jest indywidualnie.
W przypadku zastrzeżeń do jakości świadczonej usługi, klient ma prawo do złożenia reklamacji na adres: hello@przystaneknawsparcie.pl
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia – z wyjątkiem sytuacji, gdy usługa została już zrealizowana za jego zgodą.
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdują się w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie przystaneknawsparcie.pl/polityka-prywatnosci
Celem przetwarzania danych jest realizacja usług i obowiązków prawnych oraz dochodzenie ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO.
Do korzystania z usług online niezbędne jest posiadanie:
dostępu do internetu,
urządzenia z aktualną przeglądarką internetową,
aktywnego adresu e-mail,
konta bankowego lub aplikacji umożliwiającej płatność online.
W okresie wakacyjnym oraz w innych wskazanych terminach, Organizator oferuje płatne wydarzenia edukacyjno-rozwojowe dla dzieci i młodzieży, takie jak półkolonie, warsztaty, kursy tematyczne (np. aktorskie, fotograficzne, filmowe itp.).
Szczegółowy opis każdego wydarzenia, w tym: program, prowadzący, terminy, grupa wiekowa, godziny zajęć, lokalizacja, cena oraz forma zgłoszenia – publikowany jest każdorazowo na stronie internetowej, w systemie rezerwacyjnym lub w materiałach promocyjnych.
Koszt uczestnictwa w wydarzeniu podawany jest brutto i obejmuje wszystkie wskazane świadczenia, w tym ciepły posiłek (o ile przewidziano go w danej ofercie).
Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata bezzwrotnego zadatku w wysokości wskazanej w opisie wydarzenia (standardowo 400 zł) w terminie do 3 dni od zgłoszenia. Brak wpłaty w tym terminie może skutkować anulowaniem zgłoszenia.
Pozostała kwota za wydarzenie (jeśli dotyczy) powinna być uregulowana najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć – przelewem, gotówką lub płatnością elektroniczną.
Rezygnacja z udziału w wydarzeniu możliwa jest najpóźniej 24 godziny przed jego rozpoczęciem – w takiej sytuacji zadatek nie podlega zwrotowi, ale pozostała opłata (jeśli została uiszczona) zostaje zwrócona. Rezygnacja po tym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
W przypadku odwołania wydarzenia przez Organizatora z przyczyn niezależnych od uczestników, uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej kwoty, w tym zadatku.
Warunkiem udziału dziecka/nastolatka w wydarzeniu jest wypełnienie i podpisanie karty uczestnika oraz niezbędnych zgód rodzicielskich przed rozpoczęciem zajęć.
Rozpoczęcie korzystania z usług oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularzy wstępnych (ankieta, zgody itp.) przed rozpoczęciem procesu terapeutycznego.
W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej przystaneknawsparcie.pl/regulamin.
© 2025 Przystanek na Wsparcie. Wszelkie prawa zastrzeżone.